mandag den 30. april 2012

Loge scrap

 I lørdags var jeg med Annette til Loge scrap hos Scrapfactory. 12 timers scrap og hygge med en masse dejlige piger og nøjagtigt ligeså hyggeligt som sidste gang..
 Som altid når jeg er afsted til scrap, blir der ikke lavet en hel masse, med det er langt fra kun det det drejer sig om. Hyggeligt samvær er mindst en ligeså stor del af det. Jeg fik lavet et helt latout færdigt som ikke kan vises endnu og fik startet på et andet.

 Nu er der kun tilbage, at glæde sig til næste gang og det gør jeg uden tvivl.. Dejligt nu at bo så tæt på dig Annette;0) Og tak for en dejlig hyggelig dag til jer alle;0)
På torsdag tar vi til Hjørring, da Mathias er så stor han skal konfirmeres på fredag.. Utroligt som tiden går. Men jeg glæder mig utroligt meget til at se ham og ikke mindst i det flotte nye tøj han selv har valgt til dagen..

Tak for besøget og på gensyn!

2 kommentarer:

Ditte sagde ...

Så dejligt at du trives, og endda har fået gang i scrapperiet igen. Glæder mig til at se hvad du lavede til logescrap.
Tænk sig at det nu er Mathias' tur til at "blive voksen", håber han, du/I får en skøn weekend. Knus fra hende i det nordlige ;)

Annette sagde ...

Ja, det er dejligt at man "lige" kan få besøg af dig. Har jo allerede været sammen med dit 2 gange på 2 uger... wooohoooo hvor skønt er det lige...! Ja, det er sku da altid de sjoveste billeder vi får taget til de LogeScrap. Og lidt fik vi da også lavet...